Ebooki Impulsu w serwisie ibuk.pl
Zobacz i przekonaj się jak kupić nasze książki w wersji elektronicznej ibuk * możliwość zakupu naszych książek nawet na 24 godziny! * dostęp semestralny + 100 stron wydruku * dostęp miesięczny + 60 stron wydruku * dostęp tygodniowy + 20 stron wydruku * dostęp dobowy + 10 stron wydruku + druga doba gratis * dostęp dobowy + druga doba gratis http://impulsoficyna.com.pl/pliki/2011.06/instrukcja.pdf zapraszamy! ...
2011-07-01
Fatimska 53 B
31-831 Kraków
woj. małopolskie
powiat krakowski
tel: 12-422-41-80
tel: 12-422-59-47
fax: 12-422-41-80
Firma jeszcze nie poleca innych.
Firma jeszcze nie jest polecana. |
Informacje o produkcie
Sztuka bycia człowiekiem
39.80 zł /sztuka
Opis:
Polecana książka jest dzieÅ‚em wieÅ„czÄ…cym seriÄ™ książek Nauczyciele – Nauczycielom, poÅ›wiÄ™conÄ… propagowaniu idei pedagogiki współbycia, nakierowanej na twórczy, podmiotowy rozwój dziecka, potrafiÄ…cego nie tylko zgodnie koegzystować w Å›wiecie, ale także kreatywnie ów Å›wiat wespół z Innymi przeksztaÅ‚cać. Stanowi syntezÄ™ głównych wÄ…tków serii, koncentrujÄ…cych siÄ™ na dziecku jako czÅ‚owieku, którym staje siÄ™ ono od pierwszych chwil życia. Nie ma ważniejszego celu edukacyjnego ponad ten, jakim jest rozwijanie Osoby. W tym wymiarze książka mieÅ›ci siÄ™ w krÄ™gu współczesnej literatury pedagogicznej o nachyleniu antropologicznym i aksjologicznym.
Jest to opracowanie ze wszech miar nowatorskie. Wpisuje siÄ™ w nurt książek otwartych (still writing book), co jest zabiegiem celowym i, jak siÄ™ wydaje, jedynym sÅ‚usznym w przypadku dzieÅ‚ dotykajÄ…cych podstaw ludzkiej egzystencji. Trudno bowiem o czÅ‚owieku i poszukiwaniu czÅ‚owieczeÅ„stwa pisać w sposób jednoznaczny i zamkniÄ™ty […] Należy podkreÅ›lić, że zarówno pierwsza, jak i druga część książki tworzÄ… spójnÄ… caÅ‚ość, której udaÅ‚o siÄ™ nadać spiralnÄ… strukturÄ™. To kolejne nowatorstwo […] wokół osi spirali, którÄ… tworzÄ… czÅ‚owiek i dobro, udaÅ‚o siÄ™ stworzyć spiralÄ™ zagadnieÅ„ wzajemnie siÄ™ przenikajÄ…cych i stanowiÄ…cych „spiralne rusztowanie”, po którym wspina siÄ™ nauczyciel, ksztaÅ‚tujÄ…c czÅ‚owieka w czÅ‚owieku. To caÅ‚oÅ›ciowe i strukturalne podejÅ›cie do tematu powoduje, że książkÄ™ (pomimo że jest zbiorem wypowiedzi wielu autorów) można traktować jako dzieÅ‚o autorskie, w którym twórcy (tutaj współautorki), trafnie Å‚Ä…czÄ…c i komentujÄ…c (na przykÅ‚ad we wprowadzeniach) przytaczane teksty, konsekwentnie udzielajÄ… odpowiedzi na główne pytanie: Jak uksztaÅ‚tować dziecko i ocalić czÅ‚owieka w czÅ‚owieku? […] mamy do czynienia z żywÄ…, inspirujÄ…cÄ…, aktywizujÄ…cÄ… odbiorcÄ™ książkÄ…, zmuszajÄ…cÄ… go niejako do samookreÅ›lenia i autorefleksji.
|
|