Ebooki Impulsu w serwisie ibuk.pl
Zobacz i przekonaj się jak kupić nasze książki w wersji elektronicznej ibuk * możliwość zakupu naszych książek nawet na 24 godziny! * dostęp semestralny + 100 stron wydruku * dostęp miesięczny + 60 stron wydruku * dostęp tygodniowy + 20 stron wydruku * dostęp dobowy + 10 stron wydruku + druga doba gratis * dostęp dobowy + druga doba gratis http://impulsoficyna.com.pl/pliki/2011.06/instrukcja.pdf zapraszamy! ...
2011-07-01
Fatimska 53 B
31-831 Kraków
woj. małopolskie
powiat krakowski
tel: 12-422-41-80
tel: 12-422-59-47
fax: 12-422-41-80
Firma jeszcze nie poleca innych.
Firma jeszcze nie jest polecana. |
Informacje o produkcie
Nauczycielskie praktyki oceniania poza standardami
40.00 zł /sztuka
Opis:
Książka dotyczy ważnego naukowo i społecznie zagadnienia. Dobrze wpisuje się w dyskusję, toczącą się zarówno w profesjonalnych środowiskach pedagogicznych, jak i na szerszym forum społecznym, nad istotą, przebiegiem i skutkami oceniania szkolnego i jego związków z biografiami uczniów.
Ocenianie, jako element praktyki społecznej, pozostaje silnie powiązane z aktualizacją stosunków władzy (w tym władzy nad wiedzą i nad rozwojem jednostki), co sprawia, że jest z natury rzeczy problematyczne i budzi kontrowersje. Dylematy decyzyjne odnoszące się do funkcji i skutków ocen szkolnych, przy poważnych psychicznych i społecznych ich konsekwencjach, rodzą liczne pytania badawcze, które w pracy zostały postawione. Każda próba pogłębienia rozumienia praktyki oceniania edukacyjnego jest zatem warta uwagi, a próba udana, do jakich z pewnością należy książka Grażyny Szyling, jest szczególnie interesująca.
[…] książka trafia w żywe zapotrzebowanie dydaktyki i szkoÅ‚y, znajdzie wiÄ™c czytelników zarówno wÅ›ród kadry akademickiej i metodyków, jak i wÅ›ród nauczycieli. WypeÅ‚nia ona wyraźnÄ… lukÄ™ w literaturze dotyczÄ…cej oceniania szkolnego, tym bardziej dotkliwÄ… że wynikajÄ…cÄ… z wciąż w polskiej szkole inercyjnie obecnego bezrefleksyjnego traktowania oceny jako oczywistego, prostego w użyciu narzÄ™dzia pracy szkoÅ‚y. Książka Grażyny Szyling nie tylko ukazuje zÅ‚ożoność procesu oceniania, ale również wskazuje czytelnikowi kierunki poszukiwaÅ„ i drogi zmiany, której zainicjowanie i utrzymanie jest niezbÄ™dne, by ocena peÅ‚niÅ‚a funkcje prorozwojowe.
Z recenzji dr hab. Doroty Klus-Stańskiej, prof. Uniwersytetu Gdańskiego
|
|