O firmie
Produkty
Nowości
Kontakt

Aktualności

Ebooki Impulsu w serwisie ibuk.pl

Zobacz i przekonaj się jak kupić nasze książki w wersji elektronicznej ibuk



* możliwość zakupu naszych książek nawet na 24 godziny!
* dostęp semestralny + 100 stron wydruku
* dostęp miesięczny + 60 stron wydruku
* dostęp tygodniowy + 20 stron wydruku
* dostęp dobowy + 10 stron wydruku + druga doba gratis
* dostęp dobowy + druga doba gratis

http://impulsoficyna.com.pl/pliki/2011.06/instrukcja.pdf

zapraszamy! ...
2011-07-01

Dane firmy

Fatimska 53 B
31-831 Kraków
woj. małopolskie
powiat krakowski

tel: 12-422-41-80
tel: 12-422-59-47
fax: 12-422-41-80


Firma poleca

Firma jeszcze nie poleca innych.

FirmÄ™ polecajÄ…

Firma jeszcze nie jest polecana.

Informacje o produkcie

Rozmiar czcionki: A A A

Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji

Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji
68.00 zł /sztuka
Opis:
PrzedkÅ‚adana Czytelnikom pierwsza część raportu (pierwszy tom) prezentuje, odtworzony przez autorów z odpowiedzi studentów I roku UAM (na pytania ankiety Studenci I roku UAM 2005/2006 o swoich szkoÅ‚ach) wizerunek ich szkół trzech szczebli ksztaÅ‚cenia (szkoÅ‚y podstawowej, gimnazjum i liceum). Wizerunek ten (zmienna objaÅ›niana/zależna) jest analizowany i interpretowany z uwzglÄ™dnieniem zasobów osobowych – wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci psychologicznych badanych osób i rodzinno-Å›rodowiskowo-szkolnych (zmienne objaÅ›niajÄ…ce/niezależne). SÄ… to zatem badania przekrojowe niemierzÄ…ce zwiÄ…zków przyczynowych miÄ™dzy zmiennymi, ale statystyczne. RekonstruujÄ…c szkolne doÅ›wiadczenia badanych studentów – maturzystów 2005’, autorzy próbujÄ… w odwoÅ‚aniu do Brunerowskiej koncepcji edukacji (Bruner, 2006), która w swych ramach stwarza (oferuje) uczniom warunki doÅ›wiadczania sprawstwa, refleksji i współpracy, czyli partycypacjÄ™ w prorozwojowej kulturze szkoÅ‚y – odpowiedzieć na pytanie: jak bogaty kontekst rozwoju stwarzaÅ‚y szkoÅ‚y trzech szczebli ksztaÅ‚cenia w retrospekcji ich absolwentów – pierwszego rocznika reformy. ZostaÅ‚Ä… zatem podjÄ™ta próba diagnozy i oceny polskiej szkoÅ‚y „na starcie” reformy edukacyjnej z 1998 roku poprzez rekonstrukcjÄ™ doÅ›wiadczeÅ„ maturzystów 2005’. W roku akademickim 2015/2016 autorzy publikacji planujÄ… powtórzyć badania za pomocÄ… tych samych narzÄ™dzi badawczych.

Z satysfakcjÄ… zatem oddajemy do rÄ…k Czytelników pierwszy tom cyklu „MaturzyÅ›ci 2005’”. Jego struktura jest przejrzysta – pierwszy rozdziaÅ‚ przybliża podstawy teoretyczno-metodologiczne naszych badaÅ„: „Studenci I roku UAM o swoich szkoÅ‚ach. Z doÅ›wiadczeÅ„ pierwszego rocznika reformy edukacji. Badania retrospektywne”. RozdziaÅ‚ drugi prezentuje badanych studentów w Å›wietle zmiennych niezależnych, trzeci przybliża Jakość treÅ›ciowego wizerunku szkoÅ‚y i jej uwarunkowania. Z doÅ›wiadczeÅ„ studentów, w nastÄ™pnym zaÅ› rozdziale zestawiamy wnioski z badaÅ„ i rekomendacje. Tom koÅ„czymy rozdziaÅ‚em zatytuÅ‚owanym Ku sprawstwu, współpracy i refleksyjnoÅ›ci poprzez ich doÅ›wiadczanie w edukacji szkolnej. Brunerowskie przesÅ‚anie w praktyce.
Oficyna Wydawnicza Impuls
tel: 12-422-41-80
O firmie   |   Produkty   |   NowoÅ›ci   |   Kontakt
Mikrowitryna.pl - wykonanie eball - Strona www Twojej firmy.